:(

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket på sistone, har inte haft tid/orkat. :(
Men jag lovar att jag ska bli mer aktiv! Jag måste fixa headern snart också, men har lite problem med vart jag ska sätta koden eller vad det är? :p
Har inte varit i stallet idag alls, har haft annat att göra och sen orkade jag helt enkelt inte, och min lillasyster ville åka till stallet och ta hand om Princen idag. Åker kanske inte imorgon heller, men jag får se, hoppas att jag hinner det! :)
Lilla Princen blev iaf longerad i snön idag, på fälttet antar jag. :p Hehe då får han lyfta på benen! ;p
Men nu måste jag se på en förtrollad romans på trean, den började för en minut sedan, omg har missat massa! :o Tänk vilka uppoffringar jag gör för bloggen och er läsare! :p
kraaaaaaam linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0