Lite bilder från dagen

Har inte hunnit blogga på hela dagen, men här kommer lite bilder från dagens ridpass. Red på fältet i snön, härligt! :D Men det var jättekallt! Princen fick ha på sig två täcken när vi var ute, han är ju nyrakad den lilla stackaren! Han hade på sig sina nya benlindor också! Haha, han var lite busig, han tog ett jättehop! :p Men han tyckte ju att det var roligt, han älskade att galoppera även fast det var jobbigt. :p Efter vi hade ridit på fältet masserade jag honom och satte sen på back on track på hans små ben! Innan jag ställde in honom i boxen satte jag på honom ett fleecetäcke och hans tjocka rosa vintertäcke,  för imorgon skulle det bli 18 minusgrader! Sen fick han gå in i boxen och äta lite kraftfoder. :)
Här kommer lite bilder:
( jag vet att mina armar ser jättekonstiga ut, men jag hade väst på mej, han kan vara lite busig när vi rider ut!)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0