Hej bloggen!

Sorry att jag inte har bloggat nåt idag, har inte haft tid!
Men iaf, åkte till stallet idag även fast jag är förkyld och har lite feber, men är bättre nu. :)
När jag skulle ta ut Princen från boxen hittade jag en snusburk(!) i boxen? :p hahah, wtf lixom? Princen har börjat snusa! xp
Det var sååå kallt idag! kände inte tårna! Red i ridhuset, travade över upphöjda bommar och sedan tränade vi ökad trav, han gick så himla fint! Och han lyfter verkligen på benen när vi har travat över bommar, det gick verkligen toppen idag! Han gick på tygeln av sig självt. :) Vi försökte oss på skänkelvikning i galopp oxå, men det tyckte Princen var lite svårt.
Tog lite bilder idag som jag hade tänkt ladda upp, men nu hittar jag inte sladden! :o Menmen, här kommer en bild jag tog med camen på mina lila lindor jag måste fixa med innan jag går och lägger mej... (y)


Typ nåt tyskt märke, orkar inte kolla vad det är för märke, är så trött! xd
Iaf, ska snart skaffa en sån här bloggdesign! :) ska köpa av nån på stallet.se, hehe. Fattar typ inget av det där!
Ajustdet, nån som vet vad det är för kod man ska klistra in på bloggen om man är medlem på adsense? Har ingen aning...
Godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0